FAQ

DOSTAWA I WYSYŁKA

Obecnie nasz sklep oferuje wysyłkę wyłącznie na terenie Polski, ale planujemy w niedługim czasie rozszerzenie wysyłek poza granice Polski.

Każde zamówienie staramy się wysyłać najpóźniej 24h od momentu jego złożenia. W okresie wzmożonych zamówień czas ten może się nieco wydłużyć, o czym zostaniecie poinformowani w trakcie składania zamówienia.

Przed odbiorem przesyłki kurier ma obowiązek być przy jej otwarciu, dlatego jeżeli masz podejrzenia, że produkty mogą uszkodzone, zalecamy skorzystać z tego
przywileju. Jeżeli przesyłka posiada widoczne ślady uszkodzenia zalecamy odmówić jej przyjęcia. W przypadku paczkomatu przesyłkę wolno zostawić w skrytce i
poinformować nas o zaistniałej sytuacji.

Jeżeli odebrałem ładną paczkę a potem okazało się że produkty są zniszczone. Przewoźnik ponosi odpowiedzialność za utratę, ubytek lub uszkodzenie przesyłki powstałe
od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. Konsument może więc wybrać, czy będzie swoich praw dochodzić od
sprzedawcy, czy przewoźnika.

PŁATNOŚCI

Opcja zmian w złożonym zamówieniu jest możliwa wyłącznie, jeśli jeszcze nie otrzymałeś mailowo informacji o wysyłce przedmiotu. Prosimy wówczas o kontakt pod numerem telefonu i przygotowanie numeru zamówienia, którego dotyczą zmiany.

Jeżeli wystąpił błąd podczas opłacania zamówienia, a środki zniknęły z Twojego konta skontaktuj się z nami! Sprawdzimy dokładnie przebieg transakcji i poinformujemy co powinieneś zrobić.

ZWROTY I REKLAMACJE

Numer zamówienia to znajduje się w wiadomości e-mail otrzymanej po dokonaniu zakupu, jak również w każdej następnej wiadomości z informacją o zmianie statusu realizacji.

Przykro nam, że jednak nie jesteś zadowolony ze swojego zakupu. Aby zwrócić produkt należy go odesłać do nas w ciągu 14 dni . Pamiętaj, że zwrot zakupionych produktów następuje na Twój koszt, a produkt musi zawierać oryginalne metki lub opakowania. W razie problemu napisz do nas na amgazooshop@gmail.com

Produkt, który otrzymałeś jest wadliwy? Niestety, nawet najlepszym się zdarza. W ciągu 3 dni od zauważenia wady (otwarcia produktu) napisz do nas wiadomość na amgazooshop@gmail.com lub skorzystaj z formularza reklamacyjnego dostępnego na naszej stronie. Prosimy również o dołączenie zdjęć reklamowanego produktu. Z pewnością się odezwiemy! Każda sprawa jest rozpatrywana przez nas indywidualnie.  Uwaga, reklamacje są rozpatrywane są wyłącznie drogą elektroniczną.

Po otrzymaniu przesyłki ze zwróconym produktem oraz po jej weryfikacji prześlemy pieniądze do 14 dni na konto z którego dokonana została płatność.